Tukitietokanta
Etusivu > WALMU-tuki > Tukitietokanta

Etsi apua:


» Kategoria: Järjestelmä  (Palaa)

» Tämän kategorian artikkelit:

 
Virastot ja verkosto Artikkeli arvosteltu 1.0/5.0
Verkosto tarkoittaa asiakkaan kanssa työskenteleviä henkilöitä organisaation sisällä sekä ulkopuolella. Tässä kohdassa tarkoitetaan organisaation ulkopuolisia eri virastoissa työskenteleviä viranomais...
Henkilökunnan tunnuksien luominen Artikkelia ei ole vielä arvosteltu
Käyttäjätunnukset lisätään asetuksista. Jokainen voi itse muuttaa salasanan mieleisekseen, mutta jos henkilö unohtaa salasanansa ja/tai tunnuksen, voidaan tällä sivulla vaihtaa salasana. Käyttäjätunnu...
Kuinka lisätään uusi henkilö järjestelmään Artikkeli arvosteltu 1.0/5.0
Henkilöiden lisääminen järjestelmään voidaan tehdä etusivulta tai henkilöstölistaus sivulta löytyvän linkin kautta "Lisää henkilö" Sivulle avautuu lomake, johon täytetään henkilön tiedot sekä toimenp...
Kuinka korjataan henkilötietoja ja toimenpidettä Artikkeli arvosteltu 1.0/5.0
Voit korjata henkilön ja toimenpiteen tietoja HENKILöN TIEDOT sivulta. Myös toimenpiteiden lisääminen sekä muokkaaminen tapahtuu saman sivun kautta, valitsemalla "Lisää uusi toimenpide"- linkki tai ha...
Miten luodaan verkostolle tunnukset Artikkelia ei ole vielä arvosteltu
Verkoston henkilöille voidaan antaa tunnukset järjestelmään, jolloin viranomaiset pääsevät tarkastelemaan asiakkaidensa valmennuskirjaa sekä voivat lähettää viestejä valmennuskirjan muu info kenttään....
Arviointien ja lausuntojen tekeminen. Artikkelia ei ole vielä arvosteltu
Tällä videolla näytetään kuinka tehdään erilaisia arviointeja ja lausuntoja.
 

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies