Tukitietokanta
Etusivu > WALMU-tuki > Tukitietokanta

Etsi apua:


WALMU-ohjelmisto, virhe- tai toimintahäiriöilmoituksen tekeminen

Ratkaisu 1. Valitse WALMU-sivuston etusivulta linkki "OTA YHTEYS WALMU-tukipalveluun" (huom. tällä lomakkeella tehdään vain WALMU-ohjelmiston ylläpitoon virheraportti, ei siis tehdä organisaation omia poikkeamia)

2. Täytä lomakkeesta vähintään kaikki tähdellä merkityt kentät.

3. Huomio kohta organisaatio, valitse sinun oma organisaatiosi, mikäli listassa ei ole oikeaa, valitse muut organisaatiot. Organisaatio kohta on tärkeä, sillä tämä valinta vaikkuttaa poikkeaman käsittelynopeuteen.

4. Huomio kohta Kuvaus, pyri kirjoittamaan virheen ilmeneminen mahdollisimman tarkasti, tämä myös vaikuttaa poikkeaman selvittämisnopeuteen.

5. Kohta Liitetiedosto, voit laittaa myös poikkeaman mukana esim. kuvan tai muun tiedoston tarkentamaan poikkeamaa mikäli haluat.

6. Anna Turvakoodi kenttään sen yllä oleva merkkijono vasemmalta oikealle.

7. Paina Lähetä poikkeama nappulaa.

8. Olet lähettänyt virhepoikkeaman, saat sähköpostiisi viestin automaattisesti, viesti sisältää linkin josta klikkaamalla voit seura reaaliaikaisesti miten lähettämäsi poikkeaman käsittely etenee, mikäli käsittelijällä on lisäkysymyksiä tai muuta kysyttävää, poikkeaman seurannasta näet myös vastauspyynnöt, näistä vastauspyynnöistä saat myös sähköpostiisi ilmoituksen.

Viesti sisältää myös ns. Seuranta-ID:n jonka syöttämällä WALMU-tukipalvelun etusivulta löytyvään kohtaan Aikaisemmat poikkeamat voit seurata poikkeamasi käsittelyä.
 
Oliko tästä artikkelista hyötyä? kyllä / ei
Artikkelin tiedot
Artikkelin tunnus: 12
Kategoria: Tietopankki
Arvostelu (Ääniä): Artikkeli arvosteltu 2.6/5.0 (5)

 
« Palaa

 
Powered by Help Desk Software HESK, in partnership with SysAid Technologies